Kedves Mikulás!

Tudom, elég rég nem írtam. Meg a nagy csoportos óvódás társaim rávettek, hogy azt gondoljam: nem létezel. Pedig igen.

Bocsánat!

Tudom, régebb listákat írtam, arról, hogy miket szeretnék tőled kapni. Most is listákat írok, főként azért, mert nincs ihletem okosabbat írni a blogra. Ilyenkor elbújok a paplan alá, mert ott nem lát senki, nem látják, hogy ültem három órát az üres szövegszerkesztő előtt és már számoltam, hogy hányat pittyog az a vonalka. Most kéne egy számot írjak, mert akkor hitelesebbnek tűnök. Mint a bejövős, menős szlamszövegíró. De annak aztán pláne nem lennék jó. Még krónikásnak sem tudok igazán lenni, hogy szép és okos tartalommal töltsem fel ezt a bohém felületet.

Mikulás bácsi, szeretném tudni, hogy most melyik listákra kerülök? A jó vagy a rossz bloggerek listájára?

 

 

Válaszolj, kérlek!

a (már nem annyira bohém) krónikás

Hozzászólás